
Виклики, гнучкість та трансформація бізнесу під час війни
Керівники провідних українських компаній поговорили з учасниками "Форуму можливостей: Лідерство. Кар'єра. Підприємництво" про виклики та рішення, які ухвалювали у своїх компаніях у кризових ситуаціях, адаптуючи бізнес-процеси.
Власник виробництва меблів Verdi Сергій Левковський, когнітивний директор Fozzy Group Дмитро Циганков, директорка з маркетингу компанії "Пузата Хата" Людмила Міщенко, керівник ТОВ "Молоко Вітчизни" Федір Рошка взяли участь у панельній дискусії "Бізнес, який наближає Україну до перемоги" та поділилися своїми інсайтами.
Сергій Левковський, Verdi
«Одна із потужностей нашого виробництва була у Гостомелі. Аеропорт і розтрощену «Мрію» було видно просто через паркан. Наші співробітники бачили це все. Наступного дня після звільнення Бучі від росіян я вже був на виробництві. Нам залишили багато «подарунків»: ящик гранат, закладки тощо. Ми розв'язали всі безпекові питання, розпочали нове життя, налагодили виробництво і будівництво компанії ».
Дмитро Циганков, Fozzy Group ("Сільпо", "Фора", "Fozzy")
«Коли дивишся зі сторони на Fozzy Group — цього монстра із сотнями магазинів, складною логістикою, думаєш, що це все дуже негнучке. А виявилося, що ми можемо швидко переробляти і бізнес-модель, і формат роботи, бо звичні логістичні потоки, виробництво не працювали. Ми зрозуміли, що треба часто зустрічатися та синхронізовуватися. Я особисто прийшов працювати у наш магазин на стелажному складі»
Людмила Міщенко, “Пузата Хата”
«Ми зачинилися, як і всі, 24 лютого у другій половині дня. Перші «Пузаті хати» відновили роботу України вже в березні. Багато чого ми робили вперше, частина компанії пішла волонтерити на наших волонтерських кухнях — там працювали, як звичайні працівники, так і топменеджери. Ми годували лікарні, військові частини. Точно за практику надалі візьмемо такі речі»
Федір Рошка, ТОВ «Молоко Вітчизни»
«Молоко Вітчизни» на Сумщині було під окупацією 60 днів. Ми розуміли, де ми географічно, свої ризики, що не маємо права на помилку і те, що не можемо зупинити виробництво, бо наші корівки — живі організми. Це допомогло правильно зреагувати: ми розробили протоколи на випадок «якщо що» і коли не буде зв’язку, проінструктували всі ферми та обʼєкти. Управління, важливі рішення почали ухвалювати менеджери на кожній фермі. Ми побачили, що це дуже дієво — тож після деокупації дали більше повноважень місцевим менеджерам».
Ми пишаємося українським бізнесом, який в час війни продовжує працювати, створювати можливості для роботи, волонтерить, запускає нові проєкти та підтримує соціальні ініціативи! Кожен на своєму місці та всі разом ми вкотре доводимо цілому світові, що Україна незламна!
Дивіться повну панельну дискусію у записі трансляції форуму: https://fb.watch/hnZJ_A91Qq/
У наступних дописах поділимося цікавими інсайтами від спікерів форуму про ринок праці та важливість культури діалогу заради перемоги.
“Форуму можливостей: Лідерство. Кар'єра. Підприємництво” — дводенна подія, під час якої молодь з усієї України спілкувалася з експертами у темі лідерства, бізнесу, HR, дипломатії, психології, соціології, обговорювала ідеї з проактивними однолітками та презентувала свої проєкти, аби розширити свої можливості у професійному й особистісному розвитку, долучатися до відновлення та розвитку України.
Захід відбувся за сприяння Проєкту USAID “Економічна підтримка України” та за підтримки Посольства Канади в Україні та Canada Fund for Local Initiatives.
Схожі статті
Бажаєш приєднатися
до Академії?
- Заповнюй онлайн-анкету
- Проходь відбір
- Підписуй договір
- Заселяйся до кампусу