Сім’ї приймають сім’ї

Проєкти для суспільства

Разом зі студентами ми щороку втілюємо масштабні національні проєкти, які допомагають українцям здобути нові навички, пізнати країну та її традиції і побачити, що вони здатні творити зміни.

Непораховані з 1932-го: Розповідаємо про Голодомор мільйонам людей!

“Онлайн-ресторан” і Голодомор — поєднання, яке здивувало і навіть шокувало українців. Страви на сайті красиво подані на тарілках із сучасним сервіруванням, а у “меню” моторошні страви — хлібці зі соломи, паляниці з лободи, затеруха з кори дерев. Це мультимедійний проєкт. Страви неможливо замовити, однак можна дізнатися ціну. А це врятовані життя сотень тисяч українців.

Проєкт “Непораховані з 1932-го” лише у 2020-му побачило щонайменше 4 мільйони людей з України та світу. Тисячі із них підписали петицію про внесення слова «Holodomor» до англійських словників. “Непораховані” стали онлайн-продовженням однойменного вуличного поп-ап ресторану зі стравами часів Голодомору, який створили у 2017 році спільно з агенцією «Gres Todorchuk PR». Акцію у Брюсселі у 2018 році відзначили трьома нагородами Effie Awards як одну із найуспішніших комунікаційних кампаній в Україні.

Добродвіж: Заохочуємо українців робити тисячі добрих справ.

Взяти тварину з притулку, стати донором крові, привезти продукти стареньким та 50 інших варіантів добра — проєкт “Добродвіж” показав українцям, що робити добрі справи просто.

Студенти створили перший в Україні телеграм-бот, який допомагає легко та інтерактивно знаходити можливості для волонтерства і втілювати корисні ініціативи для суспільства. Так студенти поширюють культуру волонтерства та відповідальності в українському суспільстві. Проєкт існує уже два роки, об'єднав близько двох тисяч учасників і навіть отримав своє мініпродовження в ініціативі “Добродвіжики Kids” — марафоні добрих справ для дітей віком 10-14 років.

“Добродвіж переміг у конкурсі “Громадська перспектива: прозора влада, активна громада”, тому його підтримує Департамент суспільних комунікацій Київської міської державної адміністрації.

Ментор: Навчаємо молодь менторства — професії 21 століття.

Академія першою в Україні почала розвивати культуру менторства на системному рівні. У рамках Ментор ми провели лекції та тренінги про мистецтво емпатії, зворотного зв'язку та активного слухання, майстерність самоаналізу та цілепокладання, вміння віднаходити внутрішній ресурс, особливості підліткової психології.

За підтримки Посольства США в Україні ми створили такі унікальні в Україні події як Boot camp, Школа менторів та безкоштовний відеокурс, упорядкували посібник з менторства. До проєкту долучилося 1200 учасників з усієї України.

Державотворець: Показуємо молоді, як вона може впливати на країну.

Молодь з усієї України віком 20-25 років проходить двотижневий курс: навчається на лекціях, тренінгах, семінарах та відвідує органи державної влади, міжнародні організації, компанії, ГО, ЗМІ.

Молоді українці отримують унікальний досвід — упродовж цілого дня супроводжують керівника установи на усіх нарад, зустрічах. Вони можуть побачити державотворення від перших осіб, ставити їм запитання та пропонувати власні рішення. Випускники «Державотворця» можуть пройти відбір на повноцінне стажування в органах центральної влади та місцевого самоврядування, а згодом і отримати тут роботу. У проєкті уже спробували себе 650 молодих українців.

“Державотворець” — спільний проєкт Академії та Міністерства молоді та спорту України. Партнерами програми також стали Секретаріат Кабінету Міністрів України, проєкт USAID «Підтримка організацій-лідерів у протидій корупції в Україні «ВзаємоДія» (SACCI).

Liberal Arts: Ділимося із вчителями досвідом роботи з молоддю.

Ми створили альтернативну освітню програму для освітян з усієї України, які готові творити зміни. Це інтелектуальна платформа, що допомагає сформувати вчителя-лідера, поширити модель навчання впродовж життя та спонукати педагогів долучатися до реформи системи освіти знизу. Серед спікерів – міністри та ексміністри, журналісти, видавці.

Проєкт відбувається за підтримки Кабінету міністрів України, Western NIS Enterprise Fund, видавництва Ранок, доброчинного фонду “Дар”. Liberal Arts за 5 років охопив понад 1000 освітян.

Вертеп-фест: Долучаємо до різдвяних традицій усю країну.

Студенти приносять дух Різдва мешканцям зі сходу України — вертепують на Донеччині й Луганщині. Щороку молодь робить понад сотню костюмованих виступів про історію народження Ісуса Христа.

Цей проєкт почався із Харкова у співпраці з благодійним фондом “Харків з тобою” — саме там у 2020 році відбулася найбільша у країні вертепна хода. Під час локдауну студенти вертепували у мережі супермаркетів “Сільпо”.

БУМ (Бажай. Удосконалюй. Мотивуй): Підсилюємо старшокласників-лідерів.

Активні школярі навчаються з нами комунікацій та ораторського мистецтва, управлінню проєктами, тайм-менеджменту, цілепокладанню, емоційного інтелекту.

БУМ втілювали усі осередки Академії у своїх регіонах у видозмінених форматах. Учасники проєкту мали практичні заняття, зустрічі з успішними людьми, творчі вечори та експедиції, створювали ідеї проєктів. За 4 роки до БУМу долучилося близько 1500 старшокласників зі всієї України.

Підйом: Навчаємо лідерства та проєктного менеджменту дітей із села.

Обладнати шкільний майданчик, створити екомайстерню чи клас робототехніки — такі ідеї втілюють у своїх селах школярі завдяки проєкту “Підйом”, який підтримує Астарта Київ.

Діти із сіл Хмельниччини, Вінниччини, Полтавщини, Тернопільщини, Черкащини, Харківщини, Чернігівщини щороку вчаться навичкам проєктного менеджменту. 4 роки випускники та команда Академії допомагають школярам шукати ідеї проєктів, формувати бюджет, знаходити команду та ресурс, а також якісно презентувати свій задум.

Програму пройшло уже понад 560 учасників.

ULA Camp: Пропонуємо підліткам відчути себе студентами Академії.

ULA Camp — це міні-Академія для підлітків 14-16 років. За 7-9 днів молодь може спробувати на собі усю багатогранність нашої програми. Учасники слухають лекції від авторитетних фахівців із психології, HR, філософії, менеджменту і комунікацій, спілкуються з менторами, займаються спортом, їдуть в експедицію та реалізовують власний маленький проєкт.

Такий офлайн-інтенсив із особистого зростання ми втілили цьогоріч вперше. У двох наборах ULA Camp взяло участь 70 учасників.

Бажаєш приєднатися до Академії?

  1. Заповнюй онлайн-анкету
  2. Проходь відбір
  3. Підписуй договір
  4. Заселяйся до кампусу
Стати студентом